Lediga jobb

Vill du jobba hos oss?

Skövde Urteknik AB tillhandahåller After Sales Service för olika klockmärken i Sverige. Vi är nu i behov av att förstärka på vår administrativa sida.

 

I dina arbetsuppgifter ingår bl a:

Sköta företagets ekonomiska redovisning.

Hantering av reservdelsförsäljning.

Registrering, uppföljning av inlämnade klockor.

Kundservice via mail och telefon.

 

Kvalifikationer.

– Hög känsla för sälj och service.

– Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift, Franska är en merit.

– God datorvana och lätt för att hantera administrativa system.

– Ansvarstagande, flexibel och noggrann är några egenskaper som du innehar.

Tidigare erfarenhet av administrativt arbeten är meriterande men inte ett måste.

Tjänsten är en heltids tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning, deltid går att diskutera.

Du kommer få internutbildning i de administrativa datasystemen som används i det dagliga arbetet.

 

Är du den vi söker? Och känner att detta är något för dig.

Sänd gärna in en ansökan via email med ditt CV.

Epost: ansokan@uteknik.se